Потребителски вход

Запомни ме | Регистрация
Постинг
11.08.2017 20:43 - Урок по предприемачество, който да научите от супергероите на нейтив рекламата
Автор: adnow Категория: Технологии   
Прочетен: 678 Коментари: 0 Гласове:
0



       Предприемачите, в наши дни, присъстват във всички индустрии, продукти, поколения и култури, и един от най-важните фактори, които определят разпространението и популярността на тези предприемачи, е нищо друго, освен техния успех. Не само това, всяко поколение предприемачи идва със своите собствени стратегии, както и идеи и тези успешни истории и уроци постепенно се предават от едно поколение предприемачи на друго. Изключително разнообразно поле, както и непредсказуемо, тъй като рекламата често включва истории за предприемачи, които са направили нещо голямо в индустрията, благодарение на тяхната прогноза и стратегически бизнес подход.

Някои от уроците, които помогнаха на многобройни дългосрочни и устойчиви предприемачи за постигането на огромен успех, не само в рекламната индустрия, а по-скоро в всички индустрии, са изброени тук:

·      Бъдете готови за неуспехи. Винаги приемайте провалите като чааст от своето пътуване и не губете надежда и мотивация, когато става дума за крачка към пътя към успеха в света на рекламата;
·   Любопитният ум привлича велики мисли и прави път за създаването или изобретяването на велики продукти;
·       Винаги дръжте очите си отворени за нови и предизвикателни възможности. В рекламната индустрия е доста предизвикателна задача да търсите нови идеи и иновации, затова е важно да държите очите си отворени за нови идеи и възможности;
·       Ако често сте виждали успели хора, които имат принос към обществото, това се дължи на тяхната мисъл за даване на нещо обратно на света. Като част от съвместно зависимо общество, всеки от нас носи някаква отговорност  към някого, и бидейки успешен или дори способен да постигне целите си, винаги трябва да стои във ума ви желанието да дадете нещо на света и на обществото;
·       Извън изискванията, които са необходими за постигане на успех във всекя отделна област или индустрия, времето е най-решаващо. Клиенти, пари и идеи са фактори, които идват и си отиват, независимо от ограниченията във времето;
·       Често чуваме, че клиентът винаги е прав, когато става въпрос за бизнес. Обаче истинатае, че клиентът не винаги е прав. Хората често гледат извън пределите на възможностите си, за да задоволят своите клиенти. Това обаче е погрешна практика и може да причини голяма загуба както на Вашия бизнес, така и на Вашият бренд по всяко време. Като правило, избягвайте клиенти, кито отнемат голяма част от ценното ви време, особено тези, които имат нереалистични очаквания и идеи!;
·       Запомнете, че няма пряк път, когато става въпрос за достигането на висоти в областта на рекламата и маркетинга. Евтините преки пътища не само карат бизнеса и бренда ви да изглеждат зле в очите на клиентите. По-скоро това може да доведе до нереалистични очаквания на пазара, което отново носи лошо име за вашия бизнес в дългосрочен план;
·      Аутсорсингът е още един безупречен начин да направите своя рекламен и маркетингов бизнес на съвсем ново ниво. Това е от полза за всеки бизнес по начин, по който не е необходим да поддържате голям брой служители и ви дава възможност да се уверите, че получавате качествена работа от името на вашата бизнес организация;

По-долу са някои от най-популярните рекламни платформи в света, които са изваяли ниша и впечатляващи истории за тях в света на рекламата и маркетинга:

Revcontent

Revcontent е една от най-бързо развиващите се рекламни компании в света. С повече от 250 милиарда препоръки идващи от тях всеки месец, Revcontent са успяли да съберат мрежа от няколко високодоходни клиенти като Forbes, PayPal, AirBnB, Newsweek, Jack Daniels, Lexus, KFC, International Business Times и Ройтерс.

Джон Лимп - главен изпълнителен директор и основател (Revcontent)

"За нас едно от най-големите стратегически решения беше да се съсредоточим върху хората - независимо дали това са нашите медийни партньори, потребителите или нашите служители. За потребителите, ние се учим от тях и се свързваме с тях, за да изградим връзка. Нашият фокус винаги ще бъде върху хората във всяка област на нашата организация и мога уверено да кажа, че това е най-големият ни диференциатор и единствената причина за нашия растеж. "

 

AdNow

AdNow е популярно име в дигиталните маркетингови кръгове. Тази рекламна компания предоставя реклами, базирани на приспособления, на издатели, които допълнително им помагат да си осигуряват приходи от уебсайтовете си за максимални ползи и възвръщаемост. С база от над 150 000 издатели, AdNow се появява през 2014 г. и опитът им в продуктовата препоръка, ефективното рекламиране, откриването на големи данни и съдържание, им е помогнал да съберат повече от 4,2 милиарда импресии в повече от 107 държави.

Владимир Башкин - директор "Бизнес развитие" (AdNow)

"Хората са склонни да забравят, че парите са средство, а не краят. Печалбите ви са просто средство за постигане на по-висока цел. В случая с AdNow, парите винаги са просто нещо, което трябва да харчите за качеството, защото каква е целта на високите печалби, ако общественото мнение за вас е ниско? Умът ни винаги е бил на световно ниво и сме постигнали резултат от над 150 000 партньора от 114 държави през последните 2 години. Работихме усилено, и се гордеем с резултатите, и няма да спрем. Сигурен съм, че когато парите се превърнат в единствената ви загриженост, вие сте готови да се провалите. "

 
Outbrain

Outbrain е една от мрежите, която позволява на издателите не само да рекламират съдържанието си в интернет, а дори да печелят достойни приходи, като спонсорират рекламираното съдържание на своите сайтове.

Ярон Галай - главен изпълнителен директор и съосновател (Outbrain)

"От деня, в който стартирахме Outbrain, и при всяка възможност от тогава, многократно съм казвал, че валутата на нашия пазар не е долара, а доверието на потребителите. Целият ни бизнес модел се основава на това потребители да намират нашите препоръки за интересни и надеждни, и да се обвържат с тях. Потребителското доверие е в центъра на нашия бизнес. И когато казвам "Наш", искам да кажа, че става въпрос както за Outbrain, така и за нашите издателски и маркетингови партньори. Текущите долари, които печелим, са безсмислени за мен, ако те идват за сметка на дългосрочна ерозия в потребителското доверие.“

Източник: www.business2community.com




Гласувай:
0



Няма коментари
Търсене

За този блог
Автор: adnow
Категория: Технологии
Прочетен: 34131
Постинги: 24
Коментари: 1
Гласове: 0
Архив
Календар
«  Април, 2024  
ПВСЧПСН
1234567
891011121314
15161718192021
22232425262728
2930