Потребителски вход

Запомни ме | Регистрация
Постинг
19.12.2016 15:53 - Как мисли твоят клиент? Използвай Психологията за да продаваш !
Автор: adnow Категория: Технологии   
Прочетен: 475 Коментари: 0 Гласове:
0



 За да продаваш много то ти трябва да разбираш твойте клиенти. Нека анализираме поведението на клиентите, стъпка по стъпка и да разберем какво ще повиши ефиктивността на твоята реклама.

2 типа потребители вземащи решения:

Как потребителя мисли, ако е запознат с продукта:

1)      Разбира проблема

2)      Търси информация

3)      Обмисля варианти

4)      Взема решения

5)      Отклик на покупката

Ако някога си си купувал автомобил или дори мобилен телефон, то, ти си запознат с този алгоритъм. Това се отнася за почти всеки един продукт. В този случай, купувача ще се е запознал с рекламата от стъпка 4 към стъпка 1.

Етапът „разбирам проблема“  може да бъде много лесно проследен в интернет рекламирането. Потребителите трябва само да напишат „покупка на лаптоп“ в Google и веднага  ще получат много оферти от различни магазини и дилъри. Потенциалните клиенти ще виждат снимки и предложения за компютри на всяка страница, която отвори, месеци наред докато рекламодателя не се предаде.

Има различен подход, ако потребителя не е запознат с продукта:

1)      Разпознаване. Потребителя вижда новият продукт,но няма достатъчно информация за него.

2)      Интерес. Потребителя търси информация за новият продукт.

3)      Оценка. Потребителя има нужда от покупка на новият продукт.

4)      Тест. Потребителя се запознава с новият продукт и информира за оценката му.

5)      Приемане. Потребителя решава да купи нов продукт.

 

Вземането на решение отнема време:

Ето и пример за това: Ти и твоето дете се разхождате и е много горещ ден. Вие подминавате магазина за сладолед. Има голям шанс да си купите сладолед въпреки, че не сте го планирали преди да излезете на разходка.

Всеки от нас има психическа бариера за опередели суми и видове продукти. 99% от хората не могат да си позволят да си купят кола или дом докато се разхождат в мола. Колкото е по-голяма сумата, толкова повече мислим. Разбира се това зависи от стойноста на продукта и от възможностите на потребителите. Рекламиращата мрежа AdNow.com препоръчва на потребителите си да обърнат внимание на :

·         Цена по-ниска от $100- мигновенно вземане на решение

·         Цена по-ниска от $1000- от 3 до 7 дена

·         Цена по-ниска от $ 30 000 – месец или повече

·         Цена по-висока от $30 000- повече от 3 месеца

Как да го използваме в нейтив рекламата?

90% от нейтив рекламата на пазара е „откриване“. Защо?

Друг пример. Твоят потенциален клиент чете статия за кучетата на Кейти Пери. Имаш късмет да имаш неговото внимание точно преди той да отиде на статията за диета с ядки. Какви шансове имаш да му продадеш нов автомобил Audi в този конкретен момент? За жалост никакви. Но все още имаш шанс да заинтригуваш вниманието му с нещо което не е виждал преди.

Ясно е, че ние говорим за вторият тип решения- даден модел. Новите продукти по-лесно привличат вниманието на потребителите, но тук лежи друг проблем. След като изумените клиенти напуснат твоят сайт те рядко би се върнали. Те трябва да вземат решение още с първото си влизане в сайта или ние ще ги изгубим завинаги. Ние трябва да провокираме покупка.

Според информация на рекламната мрежа AdNow.com, рекламиращ се продукт има 73% от всички кликове. Най-висок продажбен процент има стока с цена по-ниска от $100. През 2016, 75% от стоките предложени в рекламната мрежа AdNow.com са с цена под $100.

Пораждане на „Провокация за покупка“:

Ние имаме само една възможност да привлечем вниманието на потребителя и да го привличем към нашата страница. След това имаме само 1-2 минути да ги убедим, че нашият продукт е най-добрият начин да си решат проблема. Ако се провалим, ние губим възможността да продадем каквото и да е на този клиент и се връщаме обратно в начална позиция.

Ако искаш да успееш, твоята реклама и страница трябва да отговарят на 4 въпроса на потребителите. Ето ги и тях:

·         Интересен. Твоят продукт трябва да е революционно нов. Ефектът  уоу.

·         Полезен. Твоят продукт може да реши важен проблем който твоят клиент има. Ако твоят клиент не осъзнава важността на този проблем, помогни му да го види с цялата му дяволска слава.

·         Доверие. Твоят продукт е толкова популярен, че е срам да напуснеш страницата без него.

·         Мотивирай го да го купи на момента. Обсъдете и бонуси.

Доверието, което е често игнорирвано от рекламодателите, е най-голямо значение. Нека разберем защо е толкова критично.

Психологическите типове на клиентите:

Има два типа хора: иновативни и консервативни. Разпространението на иновациите има Гаусово разпределение:

image

Голяма част от потребителите ползват новите продукти с голямо съмнение. Вие трябва да ги обедите, че вашият продукт е популярен въпреки, че току що се е появил на пазара. Ако ти можеш да направиш това, то ти ще получиш % 82 от потенциалните ти клиенти. Възможността да вдъхновиш доверие е от жизненоважно значение.

Обобщение:

Запомнете всичко което прочетохте до този момент. Нека направим списък с най важното за перфектна рекламна кампания:

·         Нов продукт, непознат за клиента

·         Цена по-ниска от $100

·         Продукт, а не услуга

·         Издателите са подходящи за твоят продукт.

·         Лендинг страницата вдъхновява доверие.

Има много секрети за ефективност на всяка една стъпка от списъка и ще продължаваме да ги обсъждаме в бъдеще. За сега, проверявай какви съобщения изпращаш и бъди уверен, че рекламната кампания следва стъпките от дадения лист. Успех с рекламирането.




Гласувай:
0



Няма коментари
Търсене

За този блог
Автор: adnow
Категория: Технологии
Прочетен: 34143
Постинги: 24
Коментари: 1
Гласове: 0
Архив
Календар
«  Април, 2024  
ПВСЧПСН
1234567
891011121314
15161718192021
22232425262728
2930