Потребителски вход

Запомни ме | Регистрация
Постинг
26.09.2016 20:08 - Какви типове реферал и афилиейт програми има? Разликата им? Предимствата?
Автор: adnow Категория: Технологии   
Прочетен: 698 Коментари: 0 Гласове:
0



 Какви типове реферал и афилиейт програми има? Разликата им? Предимствата?
  Чудесен начин за изкарване на финансови средства от инернет са афилиейт програмите. Те са много удобно средство за печалба, при положение, дори и да не предлагате собствени стоки и услуги, но имате това желание.   Всеки съществуващ сайт в интернет може да участва във всяка афилиейт програма, тъй като има програми за такъв маркетинг, предназначени за всеки тип сайт.   Партньорските програми са един вид начин на сътрудничество между сайта, предлагащ продукти и услуги и сайта- партньор. Включването към подобна програма не отнема много време. Можете да се присъедините за минути. Достатъчно е да попълните формуляр с необходимата информация. След като е преминала регистрацията, сайта, предлагащ услуги и продукти, започва да изплаща комисионна на пратньорския сайт, която е предварително договорен процент от всяка осъществена продажба, само ако клиентът е направил покупката си, кликайки върху рекламния банер. Специална система, наречена Cookie, следи откъде са посетителите в сайта- собственик. Програмата разполага с панел, от който партньора получава информация за дохода. 

image
 
  Всичко написано дотук изглежда лесно и безпроблемно, но не е съвсем така. За да генерирате печалба от тези програми, е необходимо да отделяте време всеки ден. Ще трябва да првите актуализации и оптимизации, да обновявате кампании, да пишете рекламни текстове. Не си мислете, че парите ще завалят от небето.

Основните типове афилиейт програми са шест:
1. Pay-per- Sale
Това е най- сигурния афилиейт маркетиг за рекламодателите, но пък е най- труден за партньорите. Т. нар. афилиейти получават хонорар, само когато се реализира продажба от техния линк. При този тип партньорски програми може да се рекламират материални и нематериални продукти. Като заплащането за материалните е приблизително 10%, а за нематериалните- до 75%.
2. Pay-per- Lead
За този тип се смята, че са най- лесните и желани. Партньорите получават заплащане в случай, че препоръчан от вас клиент е направил нещо в сайта- регистрирал се е, изтеглил е някаква програма, не е задължително да е направил покупка.
3. Pay-per- Click
При този тип е необходимо да има много голям трафик. Тук при всяко кликване от посетител ви носи малка сума, но наистина много малка.
4. Pay-per- Call
Тук комисионната се генерира на база направено телефонно обаждане от клиент, препоръчан от вас, на определен номер. Има специална програма за проследяване на разговорите.
5. Pay-per- Post
Заплащането на комисионна се осъществява, ако напишете платено представяне на услуга или стока. Лошото в случая е, че заплащането е еднократно, а ревюто не позволява поставянето на линкове за допълнителна печалба.
6. Реферални програми
Тук заплащането е за привличането на допълнителни участници в афилиейт програмите. Заплащането е различно- еднократен хонорар или процент от приходите на присъединените от вас членове.

"Affiliate Program" - Покани приятелите уебмастери по Линк и печели 5% от приходите им.
За да печелите 5% от всякакви приходи на поканения приятел, трябва да си генерирате
 във системата "Аффилейт линк" и да го испратите на приятел уебмастер/издател.
Тази рекламна кампания е неограничена.

Добра монетизация Ви желаем!
AdNow



Гласувай:
0



Няма коментари
Търсене

За този блог
Автор: adnow
Категория: Технологии
Прочетен: 34263
Постинги: 24
Коментари: 1
Гласове: 0
Архив
Календар
«  Април, 2024  
ПВСЧПСН
1234567
891011121314
15161718192021
22232425262728
2930