Постинг
06.06.2016 20:32 -
Native ads рекламата е навсякъде днес!
Adnow.com : Native ads рекламата през 2017 г.
Native ads днес е навсякъде. Това не е само модерна дума, но и най-ефективен начин за привличане на целевата аудитория, поради това и стабилен канал за монетизация.
Native ads банерите в цифри
Най-привлекателна страна е, че прилича на съдържанието в сайта и поради това притежава много внимание на потребителите което дава повече ефективност от самата реклама - до 3% eCPMs и до 2% е CTR им (според проучване, публикувано от компанията IHS Inc. и статистиката на Facebook). Проучването показва също, че потребителите гледат и се интресуват от нативната реклама с 20-60% по-често от стандартните рекламни банери. Например, ние в adnow.com средно имаме CTR около 2% върху банерите, междувременно, могат само най-добрите банери, за да осигурят със същото ниво на ефективност. Ето защо 87% от нашите рекламодатели избират и ползват само Native ads формат.
Заедно, всички тези мерки, взети заедно, осигуряват по-високо ниво на реализация на продажбите. Средно ниво на CR в нативната (от английски език - родна реклама) реклама на 45% по- ефективна, отколкото традиционната реклама (проучване на inmobi е), което повишава общото ROI(Профит) от рекламните кампании. Затова експертите са изчислили също, че общата сума на разходите на бюджетите на рекламодателите в Native ads сегмент на реклама, очаква се с 13,9 млрд. долара до края на 2016 г., 17.3 милиарда долара до 2017 г., и $21 млрд. евро до 2018 година като.
Социалните платформи, гиганти като Facebook, Instagram, Twitter и tumblr вече монетизират с нативните си реклами. Издателската индустрия, включително като "Форбс", "Уол Стрийт Джорнал" и " "Ню Йорк Таймс" включили нативната реклама в своите настолни и мобилни среди.
2016 пазар на Native ads
Показаха вече това с пример, че това наистина работи продуктивно Native ads:
Cпоред emarketer проучването, с 25% по-вероятно да погледнете към тях потребителите, отколкото към стандартните банери, и те показват с 18% на сто по-висок резултат на изкупванията. Също marketer прогнозира, че разходите за нативната реклама ще достигне само в САЩ тази година 5,7 милиарда долара. Това може да бъде трудно да признаем, но традиционен дигитален и текстов рекламен формат потъва в забвение.
Много трафик отива днес на мобилни телефони, толкова повече от 50% аудитория използват само нативната реклама
Роден реклама и ROI
Native ads е един от най-продуктивните инструменти за издателите за приходите и за насърчаване на тяхното съдържание.
Нативната реклама изглежда много леко и визуално. По този начин всеки, дори и най-малкаия сайт ще може да работи при същите условия на сътрудничество като и голяма площ.
Например, в Adnow уебмастърите, които имат най-успешните сайтове, които специализират в англоезична аудитория, печелят до 2$ за заплащане за сpm. Рекламни тенденции на пазара
Нативната реклама ще продължи да се разширява и да се развива. Тези промени ще дават възможност за промяна на външния вид, изпълнението и приемане на нативната реклама, което прави рекламата и съдържанитео по-добно за издатели, рекламодатели и потребители. Както беше посочено по-рано, 90% впечатления на adnow.com предлага Native ads рекламата. 40% от тях се отнася до мобилни, 60% - на работния Десктоп.
Разходите за изплащане на средства за масова информация по целия свят ще порасне до 6,5% през 2017 г., трафикът е увеличил инвестициите в дигитална реклама.
Перспективите за глобалните разходи за реклама по 2019 година остава оптимистични. В света на разходите за реклама ще достигне до края на 2019 г. 719.20 милиарда долара.
Цифров пазар заема все по-важна част от пазара на реклама, за да изместят традиционните МЕДИИ като телевизия, радио и вестници . Нативната реклама отнема значително важна част от бюджетите на рекламодателите, което го прави най-значителна тенденция в 2017 година на рекламния пазар.
Успех и добра монетизация Ви желаем!
AdNow analytical service.
Native ads днес е навсякъде. Това не е само модерна дума, но и най-ефективен начин за привличане на целевата аудитория, поради това и стабилен канал за монетизация.
Native ads банерите в цифри
Най-привлекателна страна е, че прилича на съдържанието в сайта и поради това притежава много внимание на потребителите което дава повече ефективност от самата реклама - до 3% eCPMs и до 2% е CTR им (според проучване, публикувано от компанията IHS Inc. и статистиката на Facebook). Проучването показва също, че потребителите гледат и се интресуват от нативната реклама с 20-60% по-често от стандартните рекламни банери. Например, ние в adnow.com средно имаме CTR около 2% върху банерите, междувременно, могат само най-добрите банери, за да осигурят със същото ниво на ефективност. Ето защо 87% от нашите рекламодатели избират и ползват само Native ads формат.
Заедно, всички тези мерки, взети заедно, осигуряват по-високо ниво на реализация на продажбите. Средно ниво на CR в нативната (от английски език - родна реклама) реклама на 45% по- ефективна, отколкото традиционната реклама (проучване на inmobi е), което повишава общото ROI(Профит) от рекламните кампании. Затова експертите са изчислили също, че общата сума на разходите на бюджетите на рекламодателите в Native ads сегмент на реклама, очаква се с 13,9 млрд. долара до края на 2016 г., 17.3 милиарда долара до 2017 г., и $21 млрд. евро до 2018 година като.
Социалните платформи, гиганти като Facebook, Instagram, Twitter и tumblr вече монетизират с нативните си реклами. Издателската индустрия, включително като "Форбс", "Уол Стрийт Джорнал" и " "Ню Йорк Таймс" включили нативната реклама в своите настолни и мобилни среди.
2016 пазар на Native ads
Показаха вече това с пример, че това наистина работи продуктивно Native ads:
Cпоред emarketer проучването, с 25% по-вероятно да погледнете към тях потребителите, отколкото към стандартните банери, и те показват с 18% на сто по-висок резултат на изкупванията. Също marketer прогнозира, че разходите за нативната реклама ще достигне само в САЩ тази година 5,7 милиарда долара. Това може да бъде трудно да признаем, но традиционен дигитален и текстов рекламен формат потъва в забвение.
Много трафик отива днес на мобилни телефони, толкова повече от 50% аудитория използват само нативната реклама
Роден реклама и ROI
Native ads е един от най-продуктивните инструменти за издателите за приходите и за насърчаване на тяхното съдържание.
Нативната реклама изглежда много леко и визуално. По този начин всеки, дори и най-малкаия сайт ще може да работи при същите условия на сътрудничество като и голяма площ.
Например, в Adnow уебмастърите, които имат най-успешните сайтове, които специализират в англоезична аудитория, печелят до 2$ за заплащане за сpm. Рекламни тенденции на пазара
Нативната реклама ще продължи да се разширява и да се развива. Тези промени ще дават възможност за промяна на външния вид, изпълнението и приемане на нативната реклама, което прави рекламата и съдържанитео по-добно за издатели, рекламодатели и потребители. Както беше посочено по-рано, 90% впечатления на adnow.com предлага Native ads рекламата. 40% от тях се отнася до мобилни, 60% - на работния Десктоп.
Разходите за изплащане на средства за масова информация по целия свят ще порасне до 6,5% през 2017 г., трафикът е увеличил инвестициите в дигитална реклама.
Перспективите за глобалните разходи за реклама по 2019 година остава оптимистични. В света на разходите за реклама ще достигне до края на 2019 г. 719.20 милиарда долара.
Цифров пазар заема все по-важна част от пазара на реклама, за да изместят традиционните МЕДИИ като телевизия, радио и вестници . Нативната реклама отнема значително важна част от бюджетите на рекламодателите, което го прави най-значителна тенденция в 2017 година на рекламния пазар.
Успех и добра монетизация Ви желаем!
AdNow analytical service.
RTB платформата AdNow.com за Уеб майстор...
Най ефективният рекламен формат на банер...
Банерна реклама срещу native ads - кое е...
Най ефективният рекламен формат на банер...
Банерна реклама срещу native ads - кое е...
Доколтото разбирам Native ads е поредният механизъм, чрез който потребителите да избягват сайтовете, където подобни реклами се появяват. Рекламодателите може първоначално да получат доста повече, докато аудиторията на сайта не намалее драстично.
Освен това adnow е английска фирма, която мисля че няма нищо общо с този български блог.
цитирайОсвен това adnow е английска фирма, която мисля че няма нищо общо с този български блог.
Търсене
За този блог
Гласове: 0